Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2013 00:01 - Някой, който не харесвам
Автор: misssbisss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2307 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
... Ами не го харесвах от самото начало. Лице, очи, начина по който се опитва да ме манипулира в отделните разговори... не бях сигурна, но си реших, че няма да го харесвам. Но той, ужасен.. започна да си навира захилената физиономия в моята, започна да подхвърля сладки думи в ушите ми, насила да го харесам... и не че съм го обожавала, просто спрях да не го харесвам и му позволих да е нещо като приятел, пуснах го да се разхожда до мене, позволих му да ме разсмее няколко пъти. И сега се чудя, защо дойде толкова близо до мен, защо положи услилия да ме накараш да те приема, като вече си планувал да ме размажеш по стъклото си и да пуснеш чистачките. Мен така или иначе би ме заболяло. Тоест причината ти е друга. Причината ти е да си на първи ред, когато съм унижена и да погалиш себелюбието си с победата си върху мен. Да възнаградиш сам себе си, заради старите ти загубени дуели, които сега си мисля са много, защото какво друго нещо-причина, би те озлобило така нечовешки.  Защото едно е да се порежеш без да искаш, съвсем различно е когато умишлено натискаш с ножа.
Та няма значение, аз съм го приела! Сега съм потрошена, но всичко ще си подредя на ново! А теб, вече затвърдено не те харесвам! 


Тагове:   нищо,


Гласувай:
2



Предишен постинг

1. dorichela - Бис,
05.04.2013 13:34
да си главен актьор в такава пиеса се е случвало на много от нас, въпросът е да си направиш изводите, да се вдигнеш на сцената и да се усмихнеш след представлението. Билетът остава за тяхна сметка.... :*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: misssbisss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16675
Постинги: 3
Коментари: 4
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031